Kód produktu: | 60285 |
SKU: | GSYUYVB |
Kategória: | Motocykle |
Retro duch, výkon novej generácie.
Koncept produktu GSX-8TT je „Retro Spirit, výkon novej generácie“. Ich štýl vzdáva úctivú poctu legendárnym modelom Suzuki z minulosti a zachytáva vzhľad a pocit autentického motocykla. Zároveň prinášajú jedinečnú príťažlivosť vďaka spojeniu tejto klasickej prítomnosti s výkonom poháňaným najnovšími technológiami Suzuki.
Okrúhly svetlomet
Model GSX-8TT je inšpirovaný svetlometmi motocyklov Suzuki zo 60. a 70. rokov minulého storočia a má plochý okrúhly svetlomet. Tento svetlomet poskytuje jasné a vysoko účinné rozloženie svetla.
Koncové zrkadlo na riadidlách
dopĺňa celkový štýl motocykla, osobitná pozornosť bola venovaná povrchovej úprave a pocitu z držiakov zrkadiel. Umiestnením zrkadiel na koncoch riadidiel vytvára dizajn otvorenejšie a rozsiahlejšie zorné pole a zároveň znižuje rušivé vplyvy karosérie - zlepšuje viditeľnosť dozadu.
Palivová nádrž
Model GSX-8TT je vybavený palivovou nádržou navrhnutou špeciálne pre tieto modely. Kombinuje elegantné tvarovanie s jazdnou pozíciou, ktorá ponúka vysokú mieru voľnosti. S objemom 16,5 l podporuje aj cestovanie na dlhé vzdialenosti.
Lítium-iónová batéria ELIIY Power
V porovnaní s bežnými olovenými batériami je táto lítium-iónová batéria výrazne ľahšia a kompaktnejšia. Ponúka vynikajúci štartovací výkon spolu s vynikajúcou účinnosťou nabíjania.
Rýchlonabíjacia zásuvka USB typu C
Model GSX-8TT je štandardne vybavený zásuvkou USB typu C, ktorá podporuje aj rýchle nabíjanie.
Bočné kryty motora (čierna povrchová úprava)
Na zladenie s celkovou koncepciou vozidla sú modely GSX-8TT vybavené bočnými krytmi motora s čiernou povrchovou úpravou, ktorá im dodáva rafinovaný, decentný vzhľad.
Kryt tlmiča výfuku z nehrdzavejúcej ocele
V súlade s ostatnými exteriérovými komponentmi modelu GSX-8TT bol vybraný kryt tlmiča výfuku z nehrdzavejúcej ocele, ktorý zdôrazňuje vysokokvalitnú povrchovú úpravu a svojím kovovým a mechanickým vzhľadom prezentuje autentický pocit z motocykla.
Kryt svetlometu pre GSX-8TT
Model GSX-8TT je vybavený špeciálnym krytom svetlometu inšpirovaným kapotážami motocyklov z konca 70. až začiatku 80. rokov. Má kompaktné rozmery a vďaka detailnému aerodynamickému tvarovaniu prispieva k účinnej ochrane pred vetrom a zníženiu tlaku vetra pri vysokých rýchlostiach.
Spodný kryt pre GSX-8TT
Spodný kryt je tiež exkluzívny dizajnpvaný pre GSX-8TT. Ešte viac zvýrazňuje športový štýl modelu.
Štýlové sedadlo pre GSX-8TT
Okrem krytu svetlometov a spodnej kapotáže je model GSX-8TT vybavený špeciálne navrhnutým sedadlom s exkluzívnym prešívaným čalúnením. Sedadlo slúži ako štýlový akcent, ktorý zvýrazňuje celkový vzhľad motocykla. Podobne ako sedadlo GSX-8T zabezpečuje pohodlné sedenie a jednoduché nasadanie a zosadanie, pričom poskytuje vynikajúci dosah na rovné nohy.
Motor
- Paralelný dvojvalec DOHC s objemom 776 cm3 poskytuje jemnú rovnováhu medzi plynulým, kontrolovateľným výkonom od nízkych otáčok a príjemným pocitom výkonu až do vysokých otáčok.
- Konfigurácia kľukového hriadeľa s uhlom 270 stupňov pomáha zachovať príjemný pocit, ktorý je spoločný s modelmi Suzuki s V-twinom, ako je napríklad SV650.
- K hladkému chodu a kompaktnej a ľahkej konštrukcii motora prispieva aj systém Suzuki Cross Balancer, prvý primárny vyvažovač tohto typu na sériovom motocykli.
- Regulácia prívodu chladiacej sústavy pomáha udržiavať stálu teplotu motora a eliminovať hrubý voľnobeh pri zahrievaní motora v chladnom počasí.
- Elektronické škrtiace klapky pomáhajú dosiahnuť vernú odozvu a lineárny pocit z činnosti škrtiacej klapky.
- Výfukový systém 2 do 1 je vybavený dvojstupňovým katalyzátorom vo vnútri zberača, ktorý pomáha spĺňať emisné normy Euro 5+, a nápadným krátkym dizajnom.
- Šesťstupňová prevodovka realizuje plynulé radenie a lepšiu ovládateľnosť.
- Asistenčný systém spojky Suzuki (SCAS) pomáha znižovať únavu pri dlhých jazdách a prispieva k hladšiemu radeniu.
Funkcie systému Suzuki Intelligent Ride System(S.I.R.S.)
- Systém Suzuki Drive Mode Selector (SDMS) lepšie podporuje jazdca pri prispôsobovaní výkonu podmienkam jazdy, stavu vozovky alebo preferovanému štýlu jazdy.
- Systém kontroly trakcie Suzuki (STCS) s 3 nastaveniami režimov (+ OFF) umožňuje väčšiu kontrolu nad správaním motocykla v rôznych jazdných podmienkach.
- Elektronický systém ovládania plynu Suzuki Ride-by-Wire realizuje činnosť plynu, ktorá verne reaguje na každý zámer jazdca.
- Obojsmerný systém rýchleho radenia Suzuki (s nastavením ON/OFF) poskytuje rýchlejšie, plynulejšie a istejšie radenie bez ovládania spojkovej páky počas jazdy.
- Systém ABS prispieva k stabilnejšiemu brzdeniu tým, že pomáha zabrániť zablokovaniu kolies aj pri prudkom brzdení.
- Systém Suzuki Easy Start naštartuje motor jedným rýchlym stlačením tlačidla štartéra.
- Funkcia Suzuki Low RPM Assist pomáha udržiavať voľnobežné otáčky motora pre plynulejšie a jednoduchšie štartovanie.
Funkcie podvozku
- Oceľový rám prispieva k pohodliu, stabilite v priamom smere a svižnému ovládaniu.
- Predné brzdové strmene s dvojitým radiálnym uložením pôsobia na kotúče o310 mm, ktoré poskytujú istý brzdný výkon a ovládateľnosť.
- Obrátené predné vidlice KYB poskytujú hladkú a ovládateľnú jazdu.
- K obratnosti a stabilite prispieva nastaviteľné zadné odpruženie KYB.
- Liaté hliníkové disky s jedinečným dizajnom prispievajú k svižnej ovládateľnosti a futuristickému športovému vzhľadu.
- Pneumatiky Dunlop SPORTMAX Roadsport 2 prispievajú k svižnej a predvídateľnej ovládateľnosti a športovému výkonu.
- Obsahuje jedinečne tvarovanú ľahkú hliníkovú kyvnú vidlicu so zvýšenou torznou tuhosťou, ktorá prispieva k svižnému ovládaniu a stabilite v priamom smere.
- Zúžené hliníkové riadidlá prispievajú k pozitívnemu ovládaniu a vzpriamenej jazdnej polohe, ktorá ponúka pohodlie v kombinácii so športovým zážitkom z jazdy.
- Jedinečne tvarovaná veľkokapacitná palivová nádrž s objemom 16,5 l vyžaruje klasickú prítomnosť, poskytuje stabilitu počas jazdy a pocit istoty.
- Sedadlo jazdca je navrhnuté na pohodlnú športovú jazdu, poskytuje pevnú oporu a je tvarované tak, aby poskytovalo voľnosť pohybu.
Elektronická výbava
- 5-palcový farebný multifunkčný prístrojový panel TFT LCD je vybavený dobre čitateľným zobrazením bohatej škály informácií.
Špecifikácie
Celková dĺžka 2115 mm
Celková šírka 775 mm
Celková výška 1105 mm
Rázvor 1465 mm
Svetlá výška 145 mm
Výška sedadla 810 mm
Pohotovostná hmotnosť 203 kg
Typ motora 4-taktný, 2-valcový, kvapalinou chladený, DOHC
Vrtanie × zdvih 84,0 mm x 70,0 mm (3,3 palca x 2,8 palca)
Zdvihový objem motora 776 cm3 (47,4 cu. in)
Kompresný pomer 12. 8 : 1
Palivový systém Vstrekovanie paliva
Štartovací systém Elektrický
Mazací systém Nútený obeh, mokrá vaňa
Prevodovka 6-stupňová s konštantným rozvodom
Predné zavesenie Obrátené teleskopické, vinuté pružiny, tlmené olejom
Zadné zavesenie Spojovací typ, vinuté pružiny, tlmené olejom
Rake / Trail 25° / 104 mm (4,1 in. )
Predná brzda Kotúčová, dvojitá
Zadná brzda Kotúčová
Predná pneumatika veľkosti 120/70ZR17M/C (58W) bezdušová
Zadná pneumatika veľkosti 180/55ZR17M/C (73W) bezdušová
Zapaľovací systém Elektronické zapaľovanie (tranzistorové)
Objem palivovej nádrže 16,5 l (4,3/3,6 US/lmp gal)
Objem oleja (generálna oprava) 3,9 l (4,1/3,4 US/Imp qt)
Spotreba paliva 23,8 km/l (4,2 l/100 km) vo WMTC
Emisie CO2 99 g/km