Suzuki Suzuki

Motocykel SUZUKI GSX-8S QU2 M3 DEMO

Zobraziť recenzie >>
Pridať k obľubeným
Katalógové číslo: 98060
  Skladom
Nakúpte nad 100,00 € a máte DOPRAVU ZDARMA!
8 990,00 €
7 790,00 €
Parametre
Kód produktu: 98060
SKU: GSX800RQM3
Kategória: Test moto SUZUKI

DEMO GSX-8S je na predaj: klikni pre viac info

Info k zapožičaniu:

DEMO testovacia jazda bez doprovodu max 60 minút. Motocykle nie sú k dispozícii na dlhodobý prenájom (celý deň, víkend a pod.)
Poplatok za testovaciu jazdu 50€. V prípade objednania, alebo zakúpenia motocykla bude poplatok za testovaciu jazdu odpočítaný z ceny nového motocykla.
 

K zapožičaniu testovacieho motocykla potrebujete:
2x doklad totožnosti (vodičský a občiansky preukaz)
vodičský preukaz musí platiť na kategóriu motocykla, ktorý chcete vyskúšať
podpísaná zmluva o zápožičke
vrátna kaucia vo výške 1000€, ktorá slúži zároveň ako spoluúčasť havarijného poistenia
vlastná výbava (prilba, rukavice, obuv a oblečenie)

DEMO GSX-8S je na predaj: klikni pre viac info

GSX-8S

Nekonečný potenciál. Zábava bez hraníc.

Funkčná krása sa snúbi s futuristickým dizajnom a výkonnostným potenciálom optimalizovaného nového usporiadania motora a podvozka. Ľahko ovládateľný, agilný a vždy pripravený na jazdu - model Suzuki GSX-8S poskytuje výkon, ovládateľnosť a komfort, ktoré verne reagujú na každý váš krok, takže máte všetko pod kontrolou.

ANTILOCK BRAKE SYSTEM
Antiblokovací brzdový systém(ABS) je podporný subsystém kontrolujúci činnosť brzdovej sústavy s cieľom zabezpečiť účinné brzdenie na povrchoch s rôznou priľnavosťou. Bráni zablokovaniu kolies v prípade brzdenia na klzkom povrchu, alebo pri použití nadmernej brzdnej sily. Systém monitoruje rýchlosť kolesa 50 krát za otočenie kolesa.

SUZUKI EASY START SYSTEM
Pri štartovaní motora jazdec musí stlačiť a podržať štartovací spínač kým sa motor naštartuje. So Suzuki Easy Štart systémom je potrebné urobiť len jedno rýchle stlačenie štartovacieho spínača rovnako ako pri štartovaní moderných áut. ECM rozpozná signály a udržuje štartér v pracovnom režíme po určitú dobu.

LOW RPM ASSIST
Asistent nízkych otáčok využíva mechanizmus ISC s cieľom mierne zvýšiť otáčky motora pri štarte a pri jazde nízkou rýchlosťou. Táto nová funkcia umožňuje plynulejšiu prevádzku pri rozbiehaní a pri jazde pri nízkych rýchlostiach.

TRACTION CONTROL SYSTEM
Suzuki elektronický systém trakčnej kontroly nepretržite monitoruje rýchlosť predného a zadného kolesa, pozíciu škrtiacej klapky,pozíciu senzora kľukového hriadeľa a pozíciu zaradeného prevodového stupňa.Dokáže okamžite znížiť výkon motora keď zaregistruje pretočenie zadného kolesa. Výkon motora reguluje pomocou časovania zapaľovania a prívodu vzduchu s cieľom zabezpečiť plynulejšiu kontrolu trakcie. A výsledok je ,že jazdec sa môže tešiť na pohodlnejšie zdolávanie dlhých vzdialeností bez stresu a únavy.

NORMA EURO5
Modely ktoré spĺňajú emisnú normu EURO5.

OBOJSMERNÝ SYSTÉM RÝCHLORADENIA
Systém automaticky preruší prísun výkonu na dobu postačujúcu - medzi 50 až 75 milisekundami, v závislosti od nastavenia citlivosti - na uvoľnenie prevodových ozubení a umožní čisté zaradenie prevodového stupňa s hladším chodom, takmer bez prerušenia akcelerácie. Pre rýchlejšie a hladšie podradenie bez manuálnej práce s rukoväťou plynu alebo spojky, systém automaticky otvorí škrtiace ventily a dostatočne zvýši otáčky, pričom optimálne vyrovná výkon motora pri podradení na nižší prevodový stupeň.

RIDE BY WIRE
Škrtiace klapky sú riadené pokročilým elektronickým systémom riadenia motora.

SUZUKI DRIVE MODE SELECTOR
Suzuki Režim Selector (S-DMS) umožňuje jazdcovi vybrať jeden z troch výkonových máp (2 mapy v prípade GSX-R750/600), upravujú dodávku výkonu tak, aby vyhovovali osobným preferenciám v rôznych jazdných situáciách ako sú rôzne pretekárske dráhy alebo úzke a kľukaté cesty. Výber a prepínanie medzi výkonovými mapami je pomocou prepínača na riadidlách, zvolená výkonová mapa sa zobrazí na pravej strane otáčkomera. Táto funkcia pomôže jazdcom užívať si výkon v širšom rozsahu jazdných situácií.

Typ motora: 4-taktný, kvapalinou chladený radový 2-valec s rozvodom DOHC
Spotreba*: 4.2 L / 100km
CO2 emisie*: 99 g / km
Vŕtanie a zdvih: 84 mm x 70 mm
Prevodovka: 6-stupňová mechanická
Výkon: 83 HP (61KW) / 8 500 rpm
Krútiaci moment: 78 Nm / 6 800 rpm
Celková dížka: 2 115 mm
Celková šírka: 775 mm
Celková výška: 1 105 mm
Rázvor kolies: 1 465 mm
Svetlá výška: 145 mm
Predná Náprava: Obrátené teleskopické, s vinutými pružinami a olejovými tlmičmi
Zadná Náprava: Kĺbové, s vinutými pružinami a olejovými tlmičmi
Predné Brzdy: Dvojitá kotúčová
Zadné Brzdy: Kotúčová
Predné Pneumatiky: 120/70ZR17M/C (58W), bezdušová
Zadné Pneumatiky: 180/55ZR17M/C (73W) bezdušová

*: Merané na základe podmienok Worldwide Motorcycle Test Cycle (WMTC) emisii výfukových plynov.

0
5
4
3
2
1

Pre tento produkt neboli pridané žiadne recenzie.

Doprava zadarmo
nad 100,00 €
Bezpečná platba
kartou
Nakupujete od distribútora
Garantujeme kvalitu
Zákaznícká podpora
od profesionálov