Suzuki Suzuki

Motocykel SUZUKI GSX-S1000 YSF M4 DEMO

Zobraziť recenzie >>
Pridať k obľubeným
Katalógové číslo: 98653
  Skladom
11 790,00 €
Parametre
Kód produktu: 98653
SKU: GSX-S1000RQM4
Kategória: Test moto SUZUKI
DEMO testovacia jazda bez doprovodu max 60 minút. Motocykle nie sú k dispozícii na dlhodobý prenájom (celý deň, víkend a pod.)
Poplatok za testovaciu jazdu 50€. V prípade objednania, alebo zakúpenia motocykla bude poplatok za testovaciu jazdu odpočítaný z ceny nového motocykla.
 
K zapožičaniu testovacieho motocykla potrebujete:
2x doklad totožnosti (vodičský a občiansky preukaz)
vodičský preukaz musí platiť na kategóriu motocykla, ktorý chcete vyskúšať
podpísaná zmluva o zápožičke
vrátna kaucia vo výške 1000€, ktorá slúži zároveň ako spoluúčasť havarijného poistenia
vlastná výbava (prilba, rukavice, obuv a oblečenie)

motocykel Suzuki GSX-S1000

Čistokrvný naháč

S DNA superšportovej legendy prichádza čistokrvný naháč - GSX-S1000. Motocykel stvorený pre zábavu a vzrušenie. Prebraním motora a hlavných komponentov z GSX-R1000 vám tento vzrušujúci naháč poskytuje možnosť precítiť výkon vo vašich rukách.

ANTILOCK BRAKE SYSTEM
Antiblokovací brzdový systém(ABS) je podporný subsystém kontrolujúci činnosť brzdovej sústavy s cieľom zabezpečiť účinné brzdenie na povrchoch s rôznou priľnavosťou. Bráni zablokovaniu kolies v prípade brzdenia na klzkom povrchu, alebo pri použití nadmernej brzdnej sily. Systém monitoruje rýchlosť kolesa 50 krát za otočenie kolesa.

SUZUKI EASY START SYSTEM
Pri štartovaní motora jazdec musí stlačiť a podržať štartovací spínač kým sa motor naštartuje. So Suzuki Easy Štart systémom je potrebné urobiť len jedno rýchle stlačenie štartovacieho spínača rovnako ako pri štartovaní moderných áut. ECM rozpozná signály a udržuje štartér v pracovnom režíme po určitú dobu.

SUZUKI ADVANCED IMMOBILIZER SYSTEM
Suzuki Advanced Immobilizer System (SAIS) používa elektronický identifikačný systém v kľúči, aby sa zabránilo neoprávnenemu naštartovaniu.

SUZUKI COMPOSITE ELECTROCHEMICAL MATERIAL
Suzuki Composite Electrochemical Material (SCEM) je vlastná nikelkremíkovo- karbidová povlaková technológia odvodená zo skúsenosti z pretekárskej dráhy. SCEM valcov umožňuje rýchlejší prenos tepla a menšiu vôľu medzi piestom a valcom, dlhú životnosť a odolnosť voči oteru.

LOW RPM ASSIST
Asistent nízkych otáčok využíva mechanizmus ISC s cieľom mierne zvýšiť otáčky motora pri štarte a pri jazde nízkou rýchlosťou. Táto nová funkcia umožňuje plynulejšiu prevádzku pri rozbiehaní a pri jazde pri nízkych rýchlostiach.

SYSTÉM DIGITÁLNEHO VSTREKOVANIA PALIVA
Suzuki Dual Throttle Valve (SDTV)- systém digitálneho vstrekovania paliva. V indukčnom systéme SDTV má každá škrtiaca klapka dve klapky, primárna klapka je ovládaná rukoväťou plynu a sekundárna je ovládaná riadiacou jednotkou ECM na základe otáčok motora, prevodového stupňa a pozície primárnej klapky. Sekundárna klapka sa otvorí a zavrie na udržanie ideálnej rýchlosti nasávaného vzduchu, na zlepšenie účinnosti spaľovania, čo zabezpečuje lineárnu odozvu plynu a zvyšuje rozsah krútiaceho momentu.

TRACTION CONTROL SYSTEM
Suzuki elektonický systém trakčnej kontroly nepretržite monitoruje rýchlosť predného a zadného kolesa, pozíciu škrtiacej klapky,pozíciu senzora kľukového hriadeľa a pozíciu zaradeného prevodového stupňa.Dokáže okamžite znížiť výkon motora keď zaregistruje pretočenie zadného kolesa. Výkon motora reguluje pomocou časovania zapaľovania a prívodu vzduchu s cieľom zabezpečiť plynulejšiu kontrolu trakcie. A výsledok je ,že jazdec sa môže tešiť na pohodlnejšie zdolávanie dlhých vzdialeností bez stresu a únavy.

SUZUKI EXHAUST TUNING
Systém využíva servo- riadenú klapku na zmenu protitlaku a optimalizuje potrubie tak, aby vyrovnal otáčky motora. V nižších otáčkach sa klapka zatvára, zvýši sa spätný tlak a zlepší sa krútiaci moment. Klapka sa postupne otvára ako sa zvyšujú otáčky motora, znižuje sa spätný tlak a zvyšuje sa výkon.

NORMA EURO5
Modely ktoré spĺňajú emisnú normu EURO5.

Typ motora: 4-taktný, kvapalinou chladený radový 4-valec s rozvodom DOHC
Spotreba*: 6.1 L / 100km
CO2 emisie*: 143 g / km
Vŕtanie a zdvih: 73.4 mm x 59 mm
Prevodovka: 6-stupňová mechanická
Výkon: 152 PS (112 kW) / 11 000 rpm
Krútiaci moment: 106 Nm / 9 250 rpm
Celková dížka: 2 115 mm
Celková šírka: 810 mm
Celková výška: 1 080 mm
Rázvor kolies: 1 460 mm
Svetlá výška: 140 mm
Predná Náprava: Obrátená teleskopická vidlica, vinutá pružina, olejové tlmenie
Zadná Náprava: Centrálny tlmič, vinutá pružina, olejové tlmenie
Predné Brzdy: Dvojitá kotúčová
Zadné Brzdy: Kotúčová
Predné Pneumatiky: 120/70ZR17M/C (58W), bezdušová
Zadné Pneumatiky: 190/50ZR17M/C (73W), bezdušová

*: Merané na základe podmienok Worldwide Motorcycle Test Cycle (WMTC) emisii výfukových plynov.

0
5
4
3
2
1

Pre tento produkt neboli pridané žiadne recenzie.

Doprava zadarmo
nad 100,00 €
Bezpečná platba
kartou
Nakupujete od distribútora
Garantujeme kvalitu
Zákaznícká podpora
od profesionálov