Yamaha Yamaha

Motocykel YAMAHA Ténéré 700 World Rally 2023 DBME

Zobraziť recenzie >>
Pridať k obľubeným
Katalógové číslo: 98921
  Na objednávku
Nakúpte nad 100,00 € a máte DOPRAVU ZDARMA!
14 490,00 €
13 690,00 €
Parametre
Kód produktu: 98921
Kategória: Motocykle
Prvý model Ténéré značky Yamaha v roku 1983 zmenil všetko. Tento najpredávanejší motocykel vďaka svojej veľkej nádrži a robustnej všestrannosti stál na začiatku novej vzrušujúcej éry dobrodružného jazdenia. O 40 rokov neskôr exkluzívny diaľkový model Ténéré 700 World Rally vzdáva hold víťazným dakarským motocyklom Yamaha – a vám dáva slobodu ísť všade, kam budete chcieť.

LEGENDA VOLÁ
Model Ténéré 700 World Rally inšpirovaný strojmi, ktoré na Dakare v ruke legendárneho francúzskeho jazdca Stéphana Peterhansela vybojovali šesť víťazstiev, má exkluzívne továrenské pretekárke farby a jeho vysoká špecifikácia zahŕňa ľahkú koncovku výfuku Akrapovič a špeciálne vidlice s dlhým zdvihom, kolesá a ploché sedadlo v štýle rely v čiernej farbe.
Tento špičkový motocykel Adventure je najprepracovanejším modelom radu Yamaha Adventure. Motocykel Ténéré 700 World Rally je so svojimi 23-litrovými dvojitými palivovými nádržami, slávnym motorom CP2 s objemom 690 cm3 s vysokým krútiacim momentom, najlepším odpružením KYB vo svojej triede a pripojeným TFT prístrojovým panelom pripravený na každé dobrodružstvo.

Retro farby pretekárskeho tímu rely Yamaha
Aby sme oslávili 40 rokov od chvíle, keď prvý stroj Ténéré sprístupnil každému jazdcovi nový svet plný dobrodružstiev, používa model World Rally historické pretekárske farebné vyhotovenie Yamaha inšpirované továrenskými pretekárskymi motocyklami Stéphana Peterhansela. Model Ténéré 700 World Rally so striebornou potlačou Speedblock a ružovým reflexným pruhom na jednofarebnom modrom podklade vzdáva hold niekoľkonásobným víťazstvám značky Yamaha na najťažších pretekoch sveta. Predný blatník je tiež nalakovaný namodro, aby ladil s kapotážou, a pre väčšiu exkluzivitu sú vonkajšie rúrky vidlice, sedadlo a ráfiky kolies nalakované načierno.

Ľahká koncovka výfuku Akrapovič
Tento špičkový dobrodružný motocykel bol skonštruovaný na základe veľmi vysokých parametrov a je vybavený špičkovými komponentmi. Nasadzovací tlmič výfuku Akrapovič svojim hlbokým a sugestívnym tónom podčiarkuje špeciálny charakter motora CP2 s 270-stupňovým kľukovým hriadeľom a zdôrazňuje výbavu tohto exkluzívneho stroja, ktorá je najlepšia vo svojej triede.

23-litrové dvojité bočné palivové nádrže
Dvojité bočné palivové nádrže s objemom 23 litrov sú umiestnené nízko na šasi, čím sa ťažisko stroja presúva do stredu na zabezpečenie svižného ovládania. Horná časť nádrží je umiestnená oveľa nižšie než v prípade modelu Ténéré 700, čo jazdcovi uľahčuje pohyb.

Ploché dvojdielne sedadlo inšpirované rely
Dvojdielna konštrukcia sedadla umožňuje ľahké vybratie zadnej časti, aby bolo možné namontovať príslušenstvo, ako napríklad nosič alebo kufre. Dvojitá konštrukcia z čiernosivého materiálu je navrhnutá tak, aby umožňovala stabilnú, no pohodlnú jazdu. Jeho plochý profil vám umožní pohybovať sa dopredu a dozadu s minimálnym úsilím pri prenášaní telesnej hmotnosti, aby ste si udržali kontrolu v členitom teréne, a nová ergonómia modelu Ténéré 700 World Rally je vhodná na jazdu v sede aj v stoji.

5-palcový farebný TFT displej s možnosťou pripojenia smartfónu
Farebný 5-palcový TFT displej ponúka tri rôzne verzie zobrazenia – od moderného digitálneho dizajnu až po tradičnejší analógový vzhľad. K dispozícii je aj obrazovka v štýle roadbook s počítadlami kilometrov. Jednotka CCU motocykla komunikuje s aplikáciou MyRide, preto sa na displeji zobrazujú textové správy a upozornenia na prichádzajúce hovory, aby ste boli neustále v spojení.

Systém ABS s možnosťou prepínania 3 režimov
Systém ABS s možnosťou prepínania 3 režimov vám dáva možnosť presne sa rozhodnúť, ako sa má váš motocykel správať na rôznych povrchoch. Režim 1 je plne zapnutý a systém ABS funguje na oboch kolesách, čo je zákonná požiadavka pre premávku na verejných komunikáciách. V režime 2 je aktívny na prednom kolese, ale vypnutý na zadnom kolese. Ponúka potom väčšiu istotu na voľných šotolinových cestách. Režim 3 znamená, že je systém úplne vypnutý a ponúka vám maximálnu ovládateľnosť pri vašich jazdách v teréne.

Špičková predná vidlica KYB s priemerom 43 mm a zdvihom 230 mm
Predvídateľnú ovládateľnosť v teréne a ľahké riadenie motocykla Ténéré 700 World Rally prináša 43 mm predná vidlica KYB, ktorá ponúka plnú reguláciu predpätia pružiny a tlmenia kompresie a odskoku. Môžete ju tak nastaviť podľa rôzneho zaťaženia, terénu a rýchlosti. Čierna eloxovaná úprava vonkajších rúrok vytvára výrazný vzhľad a vďaka 230 mm zdvihu predného kolesa je toto kvalitné predné odpruženie určené na extrémnu jazdu v teréne.

Nastaviteľný tlmič riadenia Öhlins
Kompaktný a ľahký tlmič riadenia Öhlins namontovaný tesne za hornou trojitou svorkou zabezpečuje lepšiu ovládateľnosť podvozka najmä v náročnom teréne. 18 rôznych nastavení tlmenia umožňuje vybrať preferovanú úroveň citlivosti a odozvy.

Hliníkový zadný tlmič v zadnej časti trupu, 220 mm zdvih
Nastaviteľný systém zadného odpruženia využíva špeciálne prepákovanie a je vybavený vysoko kvalitným zadným tlmičom so zásobníkom piggyback a hliníkovým telom, čo zaisťuje konzistentné tlmenie. Veľký doraz umožňuje jazdu v tom najnáročnejšom teréne.

Motor CP2 s objemom 690 cm3 s vysokým krútiacim momentom
Po vyskúšaní dvojvalcového motora CP2 s objemom 690 cm3 s 270° kľukovým hriadeľom pochopíte, prečo ide o jednu z najúspešnejších pohonných jednotiek značky Yamaha. Vďaka mohutnému lineárnemu krútiacemu momentu je tento stroj účinný a ovládateľný v teréne a jeho vynikajúca spotreba paliva spolu s kompaktnými rozmermi a nízkou hmotnosťou z neho robia ideálny model na dobrodružné výpravy.

MOTOR
Typ motora 4-taktný, 2-valcový, kvapalinou chladený, DOHC, 4-ventilový
Objem 689 cm3
Vŕtanie x zdvih 80,0 mm x 68,6 mm
Kompresný pomer 11,5:1
Maximálny výkon 55 kW pri 9 000 ot/min
Maximálny krútiaci moment 69 Nm pri 6 500 ot/min
Mazací systém zásoba oleja v kľukovej skrini
Typ mokrej viaclamelovej spojky
Systém zapaľovania TCI
Štartovací systém Elektrický
Prevodovka s konštantným záberom, 6 rýchlostí
Koncový prevod Reťaz
Spotreba paliva 4,3 l/100 km
Emisie CO2 100 g/km
Karburátor Elektronické vstrekovanie paliva

PODVOZOK
Dvojitý kolískový rám, oceľový nosný rám
Predný zdvih 105 mm
Uhol sklonu 27o
Systém zadného odpruženia Obrátená teleskopická vidlica, O 43 mm
Systém predného odpruženia kĺbové odpruženie, kyvná vidlica
Predný zdvih 230 mm
Zadný zdvih 220 mm
Predná brzda Hydraulická, dvojkotúčová, O 282 mm
Zadná brzda Hydraulická, jednokotúčová, O 245 mm
Predná pneumatika 90/90 - 21 M/C 54 V
Zadná pneumatika 150/70 R 18 M/C 70 V

ROZMERY
Celková dĺžka 2 370 mm
Celková šírka 905 mm
Celková výška 1 490 mm
Výška sedadla 890 mm
Rozchod kolies 1 595 mm
Minimálna svetlá výška 255 mm
Hmotnosť za mokra s náplňami 219 kg
Objem palivovej nádrže 23,0 l
Objem olejovej nádrže 3,0 l

0
5
4
3
2
1

Pre tento produkt neboli pridané žiadne recenzie.

Doprava zadarmo
nad 100,00 €
Bezpečná platba
kartou
Nakupujete od distribútora
Garantujeme kvalitu
Zákaznícká podpora
od profesionálov